پاناسونیک یکی از پرچمداران اصلی در تولید دستگاههای هوشمندی همچون تلفن، دوربین، تلویزیون و لوازم خانگی است. یکی از ویژگیهایی که برند پاناسونیک را نسبت به دیگر برندها متمایز کرده است، خدمات پس از فروش سراسری است. در واقع این برند توسط نمایندگی تعمیرات پاناسونیک که دارای شعب متعددی در شهرها و مناطق ایران است، تمامی خدمات تعمیراتی را به صورت کاملا تخصصی به کاربران ارائه میدهد. نمایندگی تعمیرات پاناسونیک به منظور راحتی کاربران و دسترسی سریعتر آنها به خدمات پس از فروش تشکیل شده است.
در این مقاله قصد داریم انواع خدمات و وظایف نمایندگی پاناسونیک را مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم.
با ما همراه باشید …
انواع خدمات نمایندگی تعمیرات پاناسونیک:
در این بخش نگاه کلی به به انواع خدمات نمایندگی تعمیرات پاناسونیک خواهیم داشت و هر یک از آنها را به شما معرفی میکنیم.
تعمیر تلفن بیسیم:
برند پاناسونیک بیشتر از هرچیز به تلفنهای بیسیم خود معروف است. انواع تلفنهای بیسیم این برند تاکنون در سراسر جهان عرضه شده و کاربران بسیار زیادی دارند.
تلفنهای پاناسونیک به دلیل عمر بسیار بالا و کیفیت عملکردی مناسب خود توانستند محبوبترین تلفنهای بیسیم موجود در بازار تحلیل شوند. با این وجود، تلفنهای بیسیم پاناسونیک نیز ممکن است به هر دلیلی دچار خرابی و مشکل شوند.
در بعضی شرایط ممکن است به خاطر تماس با آب یا نوسانات برق شهری، قطعات داخلی تلفن بسوزد یا خراب شود. همچنین ممکن است بر اثر وارد شدن فشار و ضربات ناگهانی، اختلالاتی در تلفن به وجود بیاید. حتی ممکن است به علت نوسانات برق یا استفاده نادرست، پایه شارژر تلفن بیسیم خراب شود.
تعمیر سانترال:
تلفنهای سانترال پاناسونیک به علت چند کاره بودن، در ادارات، شرکتها و آموزشگاهها بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. تلفنهای سانترال علاوه بر قابلیت تماس تلفنی قابلیت هدایت تماس به بخش و واحدهای دیگر را نیز دارند و به همین علت برای استفاده در سیستمهای اداری به منظور سازماندهی گزینه بسیار مناسبی هستند. با وجود اینکه پاناسونیک تا به امروز کیفیت بالای محصولات خود را به کاربران ثابت کرده است، ولی تلفنهای سانترال نیز گاهی ممکن است دچار خرابی و مشکل شوند.
ممکن است به علت برق خوردگی و آب خوردگی برد تلفن بسوزد. در مواقعی ممکن است تلفن بر روی زمین یا سطح سختی بیوفتد به علت ضربه وارده بر آن دچار مشکل شود. همچنین مواردی مانند خراب شدن هوک، خرابیهای مربوط به برد اصلی، شکستن یا ترک خوردن صفحه نمایش تلفن، خاموش و روشن شدن ناگهانی و مواردی از این قبیل همگی از خرابیهای رایج تلفنهای سانترال به شمار میآیند. در نمایندگی تعمیرات پاناسونیک واحدی مخصوص تعمیر تخصصی تلفنهای سانترال وجود دارد. در این واحد تعمیرات دستگاههای معیوب و تعویض قطعات اصلی و جانبی انجام میگیرد.
تعمیر دوربین پاناسونیک:
اگرچه برند پاناسونیک در تولید انواع تلفنها شناخته شده است، ولی این برند در تولید دوربینهای عکاسی نیز فعالیت پررنگی دارد. دوربینهای پاناسونیک علاوه بر کیفیت ساختاری بالا، تنوع بالایی نیز دارند و میتوانید بر حسب سطح نیاز و سلایق خود هر کدام از آنها را خریداری کنید. به هر حال دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری نیز همیشه در خطر آسیب دیدگی قرار دارند. ممکن است بر حسب اتفاق دوربین به روی زمین بیفتد و بر اثر وارد شدن ضربه، بخشهایی از آن آسیب ببیند. در این شرایط ممکن است لنز بشکند یا ترک بردارد، دکمهها دچار مشکل شوند، صفحه ال سی دی بشکند و یا بنا به دلایلی کیفیت عکاسی و فیلمبرداری پایین بیاید. تمام این مشکلات جزو خرابیهای رایج دوربینهای هوشمند هستند و در صورتی که دوربین شما دچار مشکل و اختلال شده است، میتوانید از طریق نمایندگی تعمیرات پاناسونیک از خدمات پس از فروش بهرهمند شوید.
تعمیر تلویزیون پاناسونیک:
تلویزیونهای هوشمند نیز همیشه در خطر آسیب دیدگی قرار دارند. این مشکلات و خرابیها به دو دسته سختافزاری و نرمافزاری تقسیمبندی میشوند. از جمله خرابیهای رایج میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم.
- خرابی تلویزیون بر اثر نوسانات برق شهری
- پاره شدن ضربه و فشار به ال سی دی
- آسیب دیدگیهای مربوط به ال سی دی
- ریختن مایعات بر روی بخشهایی از تلویزیون
- خرابی مین برد
- مشکلات مربوط به پنل و فلت تلویزیون
- خرابیهای مربوط به بلندگوها
- و…
در این شرایط به احتمال زیاد اگر تلویزیون زیر نظر تکنسین مجربی تعمیر شود، تمام مشکلات برطرف خواهد شد. البته اگر خرابی به حدی باشد که نتوان آن را تعمیر کرد، برخی قطعات معیوب به صورت اورجینال در نمایندگی تعویض میشوند.
واحدهای نمایندگی:
تا اینجا با انواع مشکلات رایج تلویزیون، دوربین و انواع تلفن آشنا شدید. در ادامه میخواهیم واحدهای مختلف نمایندگی تعمیرات پاناسونیک را نیز به شما معرفی کنیم تا با وظایف و ویژگیهای هر بخش آشنا شوید.
تعویض قطعات:
در این واحد تعویض قطعات اصلی انواع محصولات برند پاناسونیک به صورت تخصصی انجام میشود. این واحد متشکل از تکنسینهای مجربی است که با استفاده از ابزار آلات و دستگاههای هوشمند، قطعات دستگاهها را تعویض میکنند. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات پاناسونیک به صورت مستقیم از سوی شرکت اصلی تامین میشود و تمام قطعات اصلی و جانبی انواع دستگاههای این برند به صورت اورجینال در اختیار نمایندگی قرار میگیرد. در نتیجه تمام قطعات تعویضی اورجینال و ساخت شرکت اصلی پاناسونیک هستند.
تعمیرات:
این واحد اصلیترین بخش نمایندگی پاناسونیک است. واحد تعمیرات از تکنسینهای متخصص در زمینههای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام در بخشی فعال هستند. تمام تکنسینهای واحد تعمیرات نمایندگی آزمونها و دورههای آموزشی مشخصی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و دارای مهارت و تجربه کافی در زمینه تعمیرات هستند.
تمام دستگاههای برند پاناسونیک در این واحد زیر نظر تکنسینهای مجموعه به صورت تخصصی تعمیر میشوند. در واحد تعمیرات، دستگاه معیوب مورد بررسی و عیبیابی قرار میگیرد تا مشکل اصلی مشخص شود. سپس با توجه به نتایج حاصله، تکنسینهای مختلف بر روی دستگاه شما کار میکنند تا مشکل اصلی را برطرف کنند. همچنین اگر نیاز باشد تا قطعاتی از دستگاه تعویض شوند، دستگاه معیوب به واحد تعویض قطعات نمایندگی انتقال داده میشود.
به طور کلی نمایندگی تعمیرات پاناسونیک تمام توان خود را به کار بسته است تا انواع خدمات تعمیراتی را به صورت تخصصی و در سطح کیفی بالایی به کاربران ارائه دهد. در نتیجه میتوانید به تکنسینهای زبده واحد تعمیرات اعتماد کنید تا دستگاه معیوب شما در سریعترین زمان و به صورت تخصصی تعمیر شود.
تست و نصب:
بعد از تعمیر و تعویض قطعات، حالا وقت آن است که دستگاه تست شود. در این مرحله دستگاه از جوانب مختلف تست میشود و در صورتی که اختلالی در بخشهای آن وجود نداشته باشد، دستگاه آماده تحویل میشود. ولی اگر به هر دلیلی بازهم اختلال و مشکلی در دستگاه وجود داشته باشد، روند عیبیابی و تعمیر و دست گرفته میشود تا تمام اختلالات برطرف شود. این روند تا زمانی ادامه مییابد که دستگاه از هر نظری سالم بوده و بدون اختلال، عملکرد صحیح و مطلوبی داشته باشد.
شیوههای ارائه خدمات:
در ادامه میخواهیم به بررسی نحوه خدماترسانی نمایندگی تعمیرات پاناسونیک بپردازیم.
حضوری:
قاعدتا وقتی دستگاه شما از لحاظ نرمافزاری و سختافزاری دچار اختلال و مشکل میشود، باید به صورت حضوری به نمایندگی تعمیرات مراجعه کنید. در این شیوه دستگاه معیوبتان را همراه خود به نمایندگی میبرید و پس از کسب راهنماییها و ثبت درخواست، دستگاه را به واحد تعمیرات تحویل میدهید. سپس دستگاه بعد از عیبیابی، تعمیر و تست آماده تحویل به شما میشود. حالا میتوانید دوباره به نمایندگی مراجعه کرده و دستگاه خود را دریافت کنید. در هنگام دریافت، فاکتور کاملی از خدمات ارائه شده در اختیار شما قرار میگیرد تا از روند تعمیرات دستگاه خود اطلاع کافی داشته باشید. همچنین باید بدانید که اگر دستگاه شما تحت ضمانت نامه پاناسونیک باشد، تا حد بسیار زیادی میتوانید از خدمات رایگان نمایندگی بهرهمند شوید.
سرویس در محل:
به هر حال این روش برای تمام افراد مناسب نیست و ممکن است گاهی با شرایط شما مطابقت نداشته باشد. تردد، حمل دستگاه و مراجعه دوباره از مشکلاتی هستند که ممکن است باعث برهم خوردن برنامههای کاری و شخصی شما شوند. به این منظور نمایندگی پاناسونیک خدمات سرویس در محل را به کاربران خود ارائه میدهد. خدمات سرویس محلی به منظور دسترسی آسانتر و راحتتر کاربران به خدمات تعمیراتی ارائه میشود.
برای بهرهمندی از این خدمات کافیست با نمایندگی تعمیرات پاناسونیک تماس بگیرید و درخواست سرویس محلی خود را ثبت کنید. کارشناس مربوطه اطلاعات کامل شما از جمله شماره تماس و آدرس محل سکونت را در سیستم ثبت میکند تا در سریعترین زمان تکنسینی از سوی نمایندگی به محل مورد نظر شما اعزام شود. سپس تکنسین در محل حضور پیدا کرده و دستگاه را معیوب شما را تعمیر میکند. با وجود این سبک خدمات تعمیراتی، نگرانی از بابت خرابیهای ناگهانی دستگاه خود نخواهید داشت. چرا که میتوانید در هر زمانی که بخواهید فقط با یک تماس، تکنسینی را برای تعمیرات در اختیار داشته باشید.
نیازی نیست تا وقت خود را با ترددهای شهری تلف کنید و یا به خاطر آن، از فعالیتهای شخصی و کاری خود جا بمانید. همچنین لازم به ذکر است که نمایندگی پاناسونیک دارای شعب مختلفی در اکثر مناطق ایران است تا تمام کاربران در هر نقطهای بتوانند از خدمات نمایندگی بهرهمند شوند.
چطور میتوانم این خدمات را دریافت کنم:
در این مقاله واحدها و انواع خدمات نمایندگی تعمیرات پاناسونیک را مورد بررسی قرار دادیم. در صورتی که از کاربران محصولات برند پاناسونیک هستید و دستگاهتان دچار خرابی و مشکلاتی شده است، میتوانید به صورت حضوری و یا سرویس در محل انواع خدمات نمایندگی را دریافت کنید.
در صورت تمایل میتوانید از طریق راههای ارتباطی ذکر شده با ما در تماس باشید.
0 Comments